T-Mobile ukončil spolupráci s Ivanem Trojanem. V nových reklamách bude Hádek s Kubařovou

PRAHA – 31. ledna 2018

Mobilní operátor T-Mobile představí 15. února nový koncept svých reklamních kampaní. Ivana Trojana nahradí po čtyřech letech Kryštof Hádek a Veronika Kubařová, s nimiž se diváci budou setkávat v prostředí horského hotýlku Růženka. Jedné z dalších rolí se ujal Jiří Langmajer.

V připravované kampani, která bude probíhat od 15. února do 15. března 2018, představí operátor nový princip nabídky svých mobilních a fixních služeb pro rezidentní zákazníky. Využije k tomu dvojici Kryštof Hádek a Veronika Kubařová ztvárňující mladé manžele, kteří si pořídí horský hotýlek Růženka. V rolích jejich zaměstnanců se dále představí Jiří Langmajer (údržbář, řidič), Anastázie Chocholatá (číšnice) a Ctirad Götz (kuchař).

„Budeme zákazníky seznamovat se zcela novým principem nabídky našich služeb, proto jsme se rozhodli pro komunikaci v rámci zcela nového reklamního konceptu,“ říká ředitel marketingové komunikace T-Mobile Jan Stanko. „Moc děkujeme Ivanu Trojanovi za fantastické čtyři roky, během nichž jsme společně posbírali řadu cen za TV spoty. Bylo nám velkou ctí s Ivanem spolupracovat,“ dodává.

Během nejbližší kampaně televizní diváci uvidí první TV spot o délce 50 vteřin, pro internet je připravena jeho prodloužená verze. Režie se ujal zkušený Juraj Janiš, který má na svém kontě například reklamy pro značky Kofola, Pilsner Urquell či Visa, za kamerou stál Filip Marek. Zajímavostí je, že spot byl natáčen speciálními filmovými objektivy Panavision, jejichž využití ve světě reklamy je minimálně v ČR poměrně neobvyklé.